10 Februari 2011

Asså jag har världens mest perfekta pojkvän på alla sätt och vis och jag älskar varenda molekyl i din kropp och jag kommer alltid att älska dig bara så att du vet <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



Idag var jag i skolan som vanligt, hade nationella prov i svenska...

Igår var jag i Romme Alpin med alla pooolare och de va najs :) Längtar typ redan till nästa år...

Jag vill bara säga att jag är väldigt avundsjuk på J för att du är så fcking snygg, men vet du vad... Sanningen är att JAG är den som har en pojkvänn och djupa vänner och det har inte du och du beter dig som en bortskämd slampa HELA tiden. En DRYG, BORTSKÄMD SLAMPA!!!!! Så när jag tänker efter... My life is better than yours!!!

Sedan vill jag be om ursäkt... jag snackade skit om en tjej på bussen med en annan tjej och tjejen jag snackade om hörde varje ord av vad jag sa och jag mår rätt dåligt nu... Förlåt mig <3

Och jag ska nu påbörja en ny diet imorgon... fast jag vet inte riktigt vilken än :P

Pussssssss på en små grisar
oxoxoxoxoxoxox
Mackan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0