29 november- Pissigt liv...

Tjenare

Idag hade jag kemiprov, failade som in i helvete! Jag kommer fan få göra omprov :(

Imorgon har jag ett LITET problem... Vi ska åka och simma med klassen. Jag är grym på att simma (Jag är simmArn XP) så det är inte själva simmandet som stör mig. jag måste visa upp mig i baddräkt inför hela klassen+ vår perversa idrotts lärare. min mage kommer att välla ut... Usch jag vill inte tänka på det...

Jag måste ta en buss imorgon som går BAJSTIDIGT för att hinna till simhallen. Jag behöver faktiskt min skönhetssömn.

Jag har nu slutat gå till bussen på morgonen i Converse eftersom att man förfryser tårna när det är -10 grader ute. idag blev det stövlar och raggsockor.

Så nu sitter jag framför datorn, dricker te och bloggar istället för att plugga historia, engelska eller svenska.

Livet är i allmänhet ganska pissigt just nu: enormt mkt plugg, failande förhållande och fester man får höra talas om i efterhand... Life´s a bitch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0