4 december

Asåååå jaaag fåår paaniiiik!!!

Igår va jag på stan med världens bästa pooolare och vi shoppade, snackade lite skit och fikade. i Gallerian i -stockholm kan man beställa på ett fik brownie med mjukglass. I LOVE IT!! men problemet är att en sådan portion gissar jag typ innehåller ca 2000000 kalorier eller ngt i den stilen. Jag var sjuk i början av veckan och då tappade jag hg efter hg. Imorse vågade jag inte ställa mig på vågen...



Jag har konstaterat att jag börjar få lite smått panik eftersom jag inte har bokat konfaläger till nästa år... Någon som kan tipsa om ngt roligt läger?

Igår kollade jag på idol med morsan, sååå mysigt. Under de senaste veckorna har vi kommit varandra ganska nära och det gillar jag <3

Snart ska jag åka och träna och sen dra till stan och shoppa med farsan (han med kreditkortet)

xoxoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0