14 december

Hehe ett tag sen sist ;)

I helgen spelsde jag bowling (gick åt helvete som jag hade anat i förväg :P) Efter det drog jag hem till bästebarndomsvännen och åt raclette!! Muuuums!!!

Till alla er som inte har en aning om vad raclette är så kan jag säga att det är i princip smält ost med kokt potatis, lufttorkad skinka och syltlökar.

Mycket gott och väldigt onyttigt ;)

På söndagen var jag och min familj på glöggfest hos en familj som bjuder in alla sina vänner varje år. mamman i den familken älskar att baka och bakar typ en hel vecka i förväg. detta år var det över 50 olika sorters bakverk bla. nutella-kladdkaka, hallongrottor och kolor av olika slag.

Nu har jag precis skrivit klart en engelska uppsats och ska strax åka och träna

Puuuuss på eeer
XOXOXXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0